Subject: FW: Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneering
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 15:19:27 +0200

Tere,

Palun registreerida mulle tööülesanne.

Parimat soovides

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

From: Martin Aus <[email-masked]>
Sent: Friday, January 17, 2025 7:00 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Fwd: Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneering

Tere

Saadan vastused Taevavärava tee 10-13 ja Sarapiku II detailplaneeringule 
koostatud märkustele vastused.

Kõike paremat

Martin Aus

5584866

   Loov Arhitektid OÜ / Rüütli tn 4 / 10130 Tallinn / 55 848 66

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.